Klacht indienen
Omschrijving
Heeft u een probleem met een financieel product, bijvoorbeeld een hypotheek, een verzekering, een belegging, een betaaldienst of een kredietregistratie bij BKR? Kifid staat u bij om dit probleem op te lossen. Het is belangrijk om eerst te kijken of wij uw klacht kunnen behandelen.
Voordat u een klacht aan Kifid voor kunt leggen, moet u de klacht eerst schriftelijk hebben voorgelegd aan uw bank, verzekeraar of andere financiële dienstverlener. Op onze website vindt u een voorbeeldbrief. U kunt terecht bij Kifid als de dienstverlener niet binnen enkele weken reageert op uw klacht óf als de dienstverlener u per brief laat weten dat er geen oplossing is.
Aangeboden door
Telefoonnummers
E-mailadressen
Links
- Website: www.kifid.nl/tips-klachtbrief/
Indicatie nodig
- Geen indicatie nodig
Gevestigd in
- Den Haag Centrum (WIJK)
Actief in
- Escamp
- Centrum
- Haagse Hout
- Laak
- Scheveningen
- Loosduinen
- Leidschenveen-Ypenburg
- Segbroek
Leeftijd
- volwassenen