Klacht indienen over een product of dienst
Omschrijving
U heeft geklaagd bij de aanbieder van het door u gekochte product of afgenomen dienst, en uw klacht is niet goed opgelost? Dan kunt u van uw klacht een geschil maken en deze indienen bij De Geschillencommissie.
Wij kunnen u onder andere helpen als u klachten hebt zoals:
- u bent op reis geweest en de reis voldeed niet aan uw verwachtingen.
- u niet tevreden bent over uw internetverbinding, telefoonabonnement of de kwaliteit van digitale televisie.
- u een te hoge energierekening kreeg, of het overstappen naar een andere energieleverancier leverde problemen op.
- uw behandeling in het ziekenhuis is niet naar wens verlopen of uw zorgbehandeling niet correct is uitgevoerd.
- u kocht online iets aan en bent daar ontevreden over of hebt problemen met de garantie.
Aangeboden door
Locatie
Telefoonnummers
Links
Kosten bijdrage
- Voor eigen rekening
Indicatie nodig
- Geen indicatie nodig
Leeftijd
- volwassenen
- ouderen