In het restaurant van Jonker Frans in Segbroek kunnen bewoners en wijkbewoners terecht voor het ontbijt of een maaltijd.
U kunt aanschuiven voor een goede en betaalbare maaltijd. Het leuke is dat u daarbij ook andere mensen uit uw wijk kunt ontmoeten. Lunchen of een kopje koffie of thee drinken, eventueel met een gebakje, ook dat kan op onze locaties.
Voor wie?
Bewoners en wijkbewoners