Het Parkinsoncafé vindt plaat op de 1ste zaterdag van januari, maart, mei, juli, september en november.
Met een kleine commissie kiezen we prikkelende onderwerpen/thema’s die u informatie geven, actief maken, iets leren, u in beweging brengen en u in gesprek laat komen met elkaar.
Het motto is: ‘ontmoeten, uitwisselen, verbinden en doorgaan doe je samen’.
Voor wie?
Mensen met Parkinson en hun omgeving