Iedere eerste zondag van de maand komt de praatclub bijeen in het Centrum. We bespreken een thema dat u niet zo makkelijk met uw omgeving bespreekt.
Onder deskundige begeleiding.
Zoals bijvoorbeeld eenzaamheid, rouw, adoptie, overerving en nog veel meer.
Kijk in de agenda wat het thema van de maand is en ga in gesprek met mensen die hier ook graag over willen praten.
Voor wie?
Iedereen