Centrum Marike is een ontmoetingsplek voor mensen met kanker en hun naasten.
De diagnose kanker heeft veel impact. Op de patiënt, maar ook voor de mensen om hen heen. Bent u bang of verdrietig? Heeft u behoefte om uw hart te luchten? Loopt u rond met allerlei vragen? Dan is Centrum Marike er voor u.
Loop binnen voor een lekker kopje koffie of een gesprek. Of geef u op voor een activiteit, workshop of bijeenkomst, waar u ontspanning, inspiratie, plezier en contact met lotgenoten kan vinden. Kijk op de website voor meer informatie.