Vanaf 2026 organiseert De Rode Dobbelsteen elke eerste zondag van de maand een gezellige (Family) Bordspellenmiddag!
Kom langs, neem een spel, een vriend, een kind of gewoon jezelf mee en schuif aan bij een van de vele tafels. Er wordt van alles gespeeld: van luchtige partygames tot stevige eurogames, en van social deduction tot strategische breinkrakers. Iedereen vindt hier wel iets wat past! Bezoekers nemen hun eigen spellen mee, maar natuurlijk leggen wij ook een selectie uit onze eigen collectie klaar.
Volg instagram voor extra activiteiten,